Skupno število ogledov strani

četrtek, 28. marec 2013

Razstava velikonočnih jajc Štanjel 2013
































 

















































































































 































5 komentarjev:

  1. Tokrat pa si se potrudila s fotografiranjem. V bistvu pa mi je zelo nazanimivo, da si fotkala Štanjel glih v takšnih kadrih, kot jih poznam še iz računalniške igrice, ki sem jo igral dolgo nazaj. Podrobnosti so res u nulo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želela sem preizkusit nov GSM telefon z vgrajenim fotoaparatom prav na teh jajčkih. Fotke Štanjela so čisto "trenutne", nič izbrane, ko sem čisto malo obšla notranjost obzidja, namenjena slikat pirhe. Tudi ti so bili v "škatlci" v dobrih desetih minutah. Nekatere fotke so rabile še malo osvetlitve na Picassi in potem takoj na blog.
      Presenetil si me s tem, ko praviš, da obstaja igrica z inserti Štanjela.

      Izbriši
  2. Prekrasne fotke, super jaja, ali ona od čokice su najbolja:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav imaš, ta čokoladna so najboljša. Pa kako lepo dišijo, prime te, da bi poskusil košček.

      Izbriši
  3. Uau, kako čudovita razstava! Kdo je razstavljal? Na enih pirhih vidim, da so jih ustvarili otroci OŠ Štanjel. Kaj so ostala tudi otroška? Vsekakor so se izdelovalci zelo potrudili in izkazalo s svojo izvirnostjo.

    OdgovoriIzbriši