Skupno število ogledov strani

petek, 27. julij 2012

juha kvinoja-quinoa ... od Jerneja

Osnovni recept za to "mineštrco" sem dobila pri Jerneju, ko sem iskala recepte s kvinojo. Kvinoja je meni zelo priljubljena (je bogata z beljakovinami, aminokislinami in rudninami). Ta majčkena zrnca, ki jih pred kuhanjem dobro operemo,  so hitro kuhana in jih lahko dodajamo nešteto jedem.

Jaz sem recept čisto malo priredila (povečala količino nekaterih sestavin) koriandrovih semen nisem imela, dala sem posušeni koriander in malo stebelce zelene.





 sestavine za 3 do 4 osebe:

3 žlice olivnega olja
1 čebula
3 stroki česna
5 večjih krompirjev
3 sveži paradižniki (grapolino)
konica žličke peperoncina
1 žlička svežega origana
1 žlička posušenega koriandra
1 vejica šelina (zelene)
1 majhna pločevinka kuhane koruze
1 čajna skodelica kvinoje
2 l jušne osnove (lahko iz jušne kocke)
1 skodelica mleka (jaz sojino-riževo)
30 g feta sira
20 g parmezana
sol, poper
svež peteršilj
avokado




Kvinojo sem namočila v vodo.
 
Olupila sem krompir in ga zrezala na majhne kockice. Paradižnike sem za par sekund potopila v vrelo vodo, potem za par sekund pod hladno vodo, da sem jih lažje olupila in narezala na majhne koščke.

Čebulo sem sesekljala in jo pražila na zmernem ognju. Dodala sem česen, krompir,  paradižnik (nekaj paradižnika sem prihranila), na drobno sesekljano zeleno in origano ter dušila še par minut. Zalila sem z vrelo jušno osnovo (pol zelenjavne, pol kokošje), dodala dobro oprano kvinojo in kuhala na zmernem ognju še približno 15 minut.  Na koncu sem dodala preostali paradižnik, koruzo, zdrobljeno feto, nariban parmezan, peteršilj in peperoncino. Premešala sem, malo dosolila in pokuhala še 5 minut.

Preden sem postregla sem okrasila s koščki avokada in peteršiljem.





1 komentar: