Skupno število ogledov strani

sobota, 12. maj 2012

Buhteljčki z nutello iz več vrst mok

Čeprav je zunaj že pošteno vroče za ta čas pa ker je danes  Pankracij in bo jutri  Servacij, potem v ponedeljek Bonifacij in nato v torek še uscana Zofka, bo tudi kaj ohladitve (vsaj osvežitve), zato pridejo še vedno prav takšni buhteljčki s sladkim nadevom, ki bodo poskrbeli, da želodčki ne bodo razočarani.

Malo sem se poigrala z mokami, ki so trenutno doma, seveda v manjših količinah, ker drugače pridejo buhteljčki preveč zbiti.



sestavine:
300 g moke tip 500
100 g koruzne moke
50 g kostanjeve moke
50 g moke tip 400
1/2 kocke kvasa
2 dl mleka (lahko sojino in riževo)
70 g masla
2 jajci
žlica ruma
70 g sladkorja
ščepec soli

nutella za nadev



V kruhomat sem dala zamesit testo po zgornjih sestavinah kot za kruh. Naredila sem majhne kroglice, jih potisnila  s prsti navzdol v krogce in jih nadevala z dobro žličko nutelle. Krogce sem zaprla s prsti kot svaljke in jih položila v okrogel pekač (zgornja slika).

Pekla sem jih v pečici ogreti na 170 stopinj približno 40 minut.

Pečene sem potresla mletim sladkorjem. Odlični so še topli, pa tudi drugi dan so dobri, še posebno ob skodelici čaja.

2 komentarja:

  1. ciao!grazie della visita!!hai un blog bellissimo complimenti!!!!!a presto ciao!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Grazie, Federica, io visito sempre il tuo blog e trovo sempre qualcosa di interessante, ciao!

      Izbriši